نمایندگی فروش عایق های الاستومری و انواع متریال ساختمانی

(عمرانی صنعتی نیک آراد) فروش انواع عایق الاستومری، لوله و اتصالات سوپرپایپ، لوله و اتصالات پیلران، لوله و اتصالات فولادی
مشخصات بلاگ
نمایندگی فروش عایق های الاستومری و انواع متریال ساختمانی

41464000 (021)

تهران، خیابان وزراء، پلاک 108، ساختمان ولیعصر یک، طبقه ششم، واحد 166

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

لیست قیمت محصولات محصولات شرکت گیتی پسند و پلی ران

ورود به صفحه لیست قیمت ها در وبسایت اصلی

لیست قیمت محصولات گیتی پسند

 لوله تک لایه آذین

لیست قیمت لوله تک لایه آذین

لوله و اتصالات تک لایه آذین برای مصارف خانگی و انتقال آب آشامیدنی استفاده می شود و یک انتخاب خوب برای سیستم های آب شیرین خانگی است. این لوله ها از جنس پلیمر تولید می شوند و دارای مقاومت خوبی در برابر خوردگی، ضربه و ... می باشند.

مشاهده محصول
 لوله پنج لایه نیوپایپ

لیست قیمت لوله پنج لایه نیوپایپ

لوله های پنج لایه شرکت گیتی پسند دارای کیفیت بسیار بالایی است و از پرمصرفترین لوله های پنج لایه در کشور می باشد. این لوله ها مطابقه با استانداردهای روز دنیا تولید می شود . می توانید آخرین لیست قیمت را از اینجا دانلود کنید.

مشاهده محصول
 لوله فاضلابی نوفلکس b

لوله و اتصالات پوشفیت فاضلابی نیوفلکس B

پوشفیت نیوفلکس b یکی از سیستم های فاضلابی با کیفیت شرکت گیتی پسند است که امروزه در بسیاری از سازه ها از این سیستم لوله کشی استفاده می شود. برای کسب اطلاعات کامل در باره این سیستم و همینطور دانلود لیست قیمت کلیک کنید.

مشاهده محصول
 لوله فاضلابی نوفلکس bd

لوله و اتصالات پوشفیت فاضلابی نیوفلکس BD

از دیگر محصولات شرکت گیتی پسند لوله های فاضلابی نیوفلکس از نوع bd می باشد که از نظر عملکرد و کارآیی و کیفیت با نوع b برابری می کند و اینکه تفاوت آن در توانایی استفاده از آنها در زیرزمین است. برای اطلاعات بیشتر درباره این لوله ها وارد صفحه آن شده وهمینطور لیست قیمت آنرا دانلود کنید.

مشاهده محصول
 لوله پوشفیت نیوفلکس سایلنت

لوله و اتصالات فاضلابی پوشفیت نیوفلکس سایلنت

لوله های فاضلابی نیوفلکس سایلنت در برابر عبور صدا بسیار مقاوم تر است و محیط آرامتر و امن تری را در ساختمان فراهم می کند و شما را از دست صداهای آزاردهنده جریان عبور سیال از لوله ها رها می کند.

مشاهده محصول
 لوله و اتصالات پلی اتیلن دینا پلیمر

لوله و اتصالات پلی اتیلن دینا پلیمر

پلی اتیلن دینا پلیمر از پرمصرف ترین لوله های مورد استفاده در صنعت ساختمان بخش فاضلاب و در صنعت آبیاری بخش کشاورزی می باشد. این لوله ها دارای کیفیت بسیار بالایی است و استانداردهای لازم را داراست

مشاهده محصول

لیست قیمت محصولات پلی ران

 لوله اتصالات پوشفیت پروتکت پلی ران

لوله اتصالات پوشفیت پروتکت پلی ران

پوشفیت پروتکت پلی ران بهترین سیستم فاضلابی تولید داخل کشور می باشد و از کیفیت بسیار مناسبی برخوردارد می باشد. این محصول کاملاً استاندارد می باشدو ضدحریق بوده و در زمان آتش سوزی به صورت خودخاموش شونده می باشد و باعث گشترش آتش نمی شود.

مشاهده محصول
 لوله و اتصالات جوشی فشار قوی پلیران

لوله و اتصالات جوشی فشار قوی پلیران

این لوله ها برای سیستم های فاضلابی استفاده می شود و از کیفیت مناسبی نیز برخوردار است، دارای استانداردهای لازم نیز می باشد

مشاهده محصول
 لوله و اتصالات پوشفیت سایلنت

لوله و اتصالات پوشفیت سایلنت

این لوله دارای مقاومت بالایی در برابر صدا دارد و قابلیت تحمل صدارا تا 10 دسیبل دارد. بر کسی پوشیده نیست که امروزه کاهش صداهای آزاردهنده در شهرهای شلوغ از اولویت ها در صنعت ساخت و ساز می باشد و پوشفیت سایلنت پلی ران از محصولاتی است که برای رسیدن به این هدف نقشی عالی را ایفا می کند.

مشاهده محصول
 لوله و اتصالات پلی اتیلن جوشی پلی ران

لوله و اتصالات پلی اتیلن جوشی پلی ران

پلی اتیلن ماده است که به دلیل داشتن انعطاف بالا و همینطور دوام و استحکام مناسب در برابر ضربات از محبوبیت بالایی برخوردار است. سیستم فاضلابی پلی اتیلن جوشی پلی ران نیز از با کیفیت ترین پلی اتیلن های کشور می باشد که به صورت دفنی و زیرسقفی استفاده می شود.

مشاهده محصول
 لوله و اتصالات پیچی فشارقوی پلیران

لوله و اتصالات پیچی فشار قوی پلی ران

این لوله و اتصالات برای سیستم های آبیاری استفاده می شود ودر ضخامت ها و سایزهای بسیاربالایی وجود دارند که به وسیله اتصالات پیچی به یکدیگر وصل می شوند.

مشاهده محصول
لوله خرطومی پلی ران

لوله خرطومی پلی ران

لوله خرطومی پلی ران از محصولات دیگر شرکت پلی ران می باشد که عمده مصرف آن برای کاور خطوط برق و آب می باشد..

مشاهده محصول