نمایندگی فروش عایق های الاستومری و انواع متریال ساختمانی

(عمرانی صنعتی نیک آراد) فروش انواع عایق الاستومری، لوله و اتصالات سوپرپایپ، لوله و اتصالات پیلران، لوله و اتصالات فولادی
مشخصات بلاگ
نمایندگی فروش عایق های الاستومری و انواع متریال ساختمانی

41464000 (021)

تهران، خیابان وزراء، پلاک 108، ساختمان ولیعصر یک، طبقه ششم، واحد 166

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

کشور ما جزء کشورهایی است که دارای فصل زمستان است و در قسمتی از هر سال دمای هوا بسیار کاهش پیدا می کند. مناطقی نیز وجود دارد که در آن فصول سرد سال طولانی تر است مانند استانهای شمالی و شمال غربی کشور. پس باید سازه ها و تجهیزات آن طوری باشد که در فصول سرد سال کمترین میزان آسیب دیدگی را داشته باشیم. یکی از معضلات زندگی در مناطق سردسیر یخ زدگی لوله های آب است. زمانی که آب داخل لوله باقی می ماند و دچار یخ زدگی می شود. حجم داخل لوله آب زیاد می شود و همین انبساط باعث ترکیدگی لوله آب می گردد. مشکل اینجاست که اگر این لوله به صورت توی کار باشد و یا اینکه در جایی باشد که مالک ساختمان بلافاصله متوجه ترکیدگی لوله نشود، باعث خرابی های زیادی می شود و آسیب های جدی به ساختمان می زند. 

ما می توانیم اقداماتی قبل و بعد از ترکیدگی لوله ها انجام دهیم. در این مقاله می خواهیم به بررسی اقداماتی بپردازیم که باید قبل از بروز این مشکلات انجام شود. 

  • در ساعات سرد شب کمی لوله آب را باز بگذارید به صورتی که چکه چکه آب جاری باشد. حتماً یک ظرف زیر آن قرار دهید تا آب جمع شده را دوباره استفاده کنید. این کار سبب می شود تا آب در داخل لوله ساکن نباشد و موجب ترکیدگی نگردد. 
  • در برخی از قسمت های خانه لوله ها از داخل کابینت ها و ... گذشته است. در این گونه موارد درب کابینت ها را باز بگذارید تا لوله ها در معرض دمای بالاتر قرار بگیرند. 
  • در قسمت هایی که لوله ها کاملاً مستعد یخ زدگی هستند و لوله ها مستقیماً در معرض دمای بسیار پایین قرار دارند از المنت متری یا نوار گرمایشی استفاده کنید. 
  • عایق کاری لوله های آب: یکی از مهمترین اقدامات برای جلوگیری از یخ زدگی لوله های آب استفاده از یک عایق حرارتی مناسب است. بدون شک این اقدام تا حد نزدیک به صفر از بروز این خطر جلوگیری می کند. برای این کار می توانید از عایق های حرارتی زیر استفاده کنید. 
  1. عایق الاستومری: این عایق از بهترین عایق ها برای عایق کاری لوله های آب سرد و گرم می باشد و تا حدود زیادی در رفع این خطر موثر است. عایق الاستومری به صورت لوله ای تولید می شود و دارای روکش های آلومینیومی می باشد. 
  2. عایق پشم شیشه: این عایق نیز کارآیی بسیار بالایی در این زمینه دارد و بسیار موثر است. عایق پشم شیشه مقاومت کمتری در برابر رطوبت دارد اما می توان از نوع روکش دار آن استفاده کرد تا میزان مقاومت آن را نیز در برابر رطوبت افزایش داد و کارآیی آن را بالاتر برد. 
  3. عایق پشم سنگ: از دیگر انتخاب ها عالی برای لوله های آب ساختمان استفاده از عایق های پشم سنگ است. این عایق علاوه بر اینکه یک عایق حرارتی بسیار مناسب است دارای مقاومت بالایی در برابر رطوبت نیز می باشد. 
  4. عایق فوم پلی یورتان: این عایق نیز از گزینه های مناسب در کشور می باشد اما باید توجه داشت که نسبت به عایق های دیگر از مصرف کمتری برخوردار است. 
  • قسمت هایی از خانه که امکان دارد به صورت دائمی گرم شود. برای مثال پارکینگ ساختمان را می توان در دمای اندکی حفظ کرد. لازم نیست که دمای اتاق در پارکینگ بالا باشد اما کمی بالاتر از دمای بیرون باشد تا لوله های آبی که از آنجا رد شده است دچار ترکیدگی نگردد. 
  • استفاده از شیلنگ های مقاوم در برابر یخ زدگی و همینطور جداسازی شیلنگ ها در فصول سرد از شیرهای اب.

منبع: وبسایت شرکت عمرانی صنعتی نیک آراد

یونس عباسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی