نمایندگی فروش عایق های الاستومری و انواع متریال ساختمانی

(عمرانی صنعتی نیک آراد) فروش انواع عایق الاستومری، لوله و اتصالات سوپرپایپ، لوله و اتصالات پیلران، لوله و اتصالات فولادی
مشخصات بلاگ
نمایندگی فروش عایق های الاستومری و انواع متریال ساختمانی

41464000 (021)

تهران، خیابان وزراء، پلاک 108، ساختمان ولیعصر یک، طبقه ششم، واحد 166

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

عایق های الاستومری نسل جدیدی از عایق های حرارتی هستند، که با رشد صنعت عایق تولید و توسعه داده شد و وارد بازار گردید. چون این عایق ها به تازگی در میان خانواده عایق های حرارتی، برودتی و صوتی وارد شده است برای بسیاری این سوال است که عایق الاستومریک چیست یا عایق الاستومری چیست ...

عایق های الاستومری چیزی در حدود بیست سال است که به صورت حرفه ای و در انواع متنوعی روانه بازار می گردد مخصوصاً در بازار عایق ایران پیشینه چندانی ندارد و یکی از دلایلی که این عایق ها هنوز به درستی در میان مهندسین و مدیران پروژه های ساخت و ساز جا نیوفتاده است، پیشینه نه چندان زیاد آن در بازار ایران است.

یونس عباسی

عایق های الاستومری در مجموع به دو صورت لوله ای و رولی تولید و عرضه می گردند، عایق های الاستومری رولی بیشتر برای پروژه های وسیع استفاده می گردد، برای خطوط لوله و داکت هایی با سایز های بالا، مانند کانال های اسپیرال، اما عایق های لوله ای در سایز های استاندارد مطابق با لوله های مسی، فولادی، لوله های پلی پروپیلین و ... تولید می گردد. 

یونس عباسی
دوشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۸، ۰۲:۵۲ ب.ظ

خوردگی زیر عایق

خوردگی زیر عایق از مشکلات اصلی در هر سیستم عایق کاری است، تمامی مدیران پروژه ها، صاحبان صنعت، پیمانکاران ساختمانی و حتی نصابان عایق از خوردگی زیر عایق شکایت دارند، این که خوردگی زیر عایق در برخی از پروژه های عایق کاری به وجود می آید دلایل زیادی دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مهر ۹۸ ، ۱۴:۵۲
یونس عباسی