نمایندگی فروش عایق های الاستومری و انواع متریال ساختمانی

(عمرانی صنعتی نیک آراد) فروش انواع عایق الاستومری، لوله و اتصالات سوپرپایپ، لوله و اتصالات پیلران، لوله و اتصالات فولادی
مشخصات بلاگ
نمایندگی فروش عایق های الاستومری و انواع متریال ساختمانی

41464000 (021)

تهران، خیابان وزراء، پلاک 108، ساختمان ولیعصر یک، طبقه ششم، واحد 166

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

لوله های پنج لایه نسل جدیدی در پایپینگ می باشد که برای آب شیرین و شرب استفاده می شود. ماده تشکیل دهنده اصلی آن پلی اتیلن می باشد. همان ماده ای که برای ساخت انواع لوله های دیگر مانند لوله های فاضلابی پلی اتیلنی و همینطور لوله های تک لایه و سه لایه نیز استفاده می شود. اما ما در این مقاله می خواهیم درباره نوع پنج لایه این لوله ها صحبت بکنیم. کاملاً مشخص است که این محصول از پنج لایه اصلی تشکیل شده است. دو لایه رویی و بالایی پلی اتیلن می باشد. و دولایه چسبی که یک لایه میانی آلومینیومی را در برگرفته، لایه های درونی دیگر این محصول می باشند. 

قرار گرفتن این لایه ها در کنارهم یک لوله کاملاً منحصر به فرد را تشکیل می دهد که علاوه بر اینکه از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است، ویژگی های منحصر به فرد دیگری نیز دارد که می توان بدون شک آنها را بهترین سیستم لوله کشی آب شیرین در کل دنیا دانست. خوشبختانه کشور ما نیز تولیدکنندگانی دارد که اقدام به تولید این لوله ها می کنند از این تولید کننده ها می توان به شرکت سوپرپایپ و شرکت گیتی پسند اشاره کرد. شرکت سوپرپایپ، لوله های تولیدی خود را دقیقاً با همین نام منتشر می کند. و همینطور شرکت گیتی پسند لوله های پنج لایه خود را با نام نیوپایپ منتشر می کند.

هر دو این سیستم های لوله کشی مرغوب، با کیفیت و دارای استانداردهای لازم می باشند. اما لوله های پنج لایه سوپرپایپ دارای مزایای منحصر به فردی نیز می باشد که آن را تبدیل به محصولی خاص تر نیز می کند. شما می توانید با مراجعه به صفحه هر کدام از این دو محصول در وبسایت گروه عمرانی صنعتی نیک آراد به مزایا و معایب آن پی برده و همینطور ضمن مشاهده لیست محصولات، امکان دانلود لیست قیمت آنها نیز وجود دارد. 

 لوله نیوپایپ

لوله و اتصالات نیوپایپ

این لوله‌ها تولیدی شرکت گینی پسند می‌باشند و از مرغوب‌ترین لوله‌های پنج‌لایه موجود در کشور ایران می‌باشند.

مشاهده محصول
لوله سوپرپایپ

لوله و اتصالات سوپرپایپ

می‌توان با اطمینان گفت که این نوع از لوله‌های پنج‌لایه مرغوب‌ترین لوله‌های تولیدی از این نوع در کشور می‌باشند.

مشاهده محصول
یونس عباسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی