نمایندگی فروش عایق های الاستومری و انواع متریال ساختمانی

(عمرانی صنعتی نیک آراد) فروش انواع عایق الاستومری، لوله و اتصالات سوپرپایپ، لوله و اتصالات پیلران، لوله و اتصالات فولادی
مشخصات بلاگ
نمایندگی فروش عایق های الاستومری و انواع متریال ساختمانی

41464000 (021)

تهران، خیابان وزراء، پلاک 108، ساختمان ولیعصر یک، طبقه ششم، واحد 166

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

کانال اسپیرال گالوانیزه از پرمصرف ترین داکتها برای سیستم های تهویه مطبوع می باشد و هم اکنون می توانیم آن را در بسیاری از سازه ها ببینیم. استفاده از این کانال ها برای یک گزینه دائمی و پر استفامت جهت سیستم داکت کشی بسیار توصیه می شود. کانال های اسپیرال گالوانیزه از جنس ورق فولاد گالوانیزه در ضخامت های متفاوت تولید می شود. البته در زمان هایی شاهد هستیم که از متریال دیگری مانند ورق استیل یا ورق آلومینیومی برای تولید این کانال ها نیز استفاده می شود که این بنا به نیاز مشتری و محل نصب انجام می گیرد.

کانال های اسپیرال گالوانیزه به صورت دایره ای می باشند یا به بیان بهتر به صورت مدور تولید می شوند و برعکس بسیاری دیگر از کانال ها به خصوص کانال های های چهارگوش یا مستطیلی دارای مزایای بسیاری و نواقص آنها را ندارد. این دلیلی است که امروزه این نوع از کانال ها در مرکز توجه قرار دارد و به عنوان یکی از متریال های اصلی در بسیاری از سازه ها استفاده می شود.

ساختار کانال اسپیرال 

ساختار کانال اسپیرال

بر روی کانال اسپیرال به صورت یکپارچه درزی ایجاد شده است که در واقع محل دوخت ورق گالوانیزه می باشد. در تصویر بالا مشاهده می کنید. این درزها باعث استحکام بخشی به کانال اسپیرال می شود. اگر دقت کرده باشید داکت های دایره ای شکلی تولید می شود که دارای هیچ گونه درزی نمی باشد. این داکت ها که در کارگاه ها تولید می شود استاندارد نبوده و استفاده از آن توصیه نمی شود.  

پس توجه داشته باشید که کانال هایی که با استفاده از دستگاه های مدرن و استاندارد تولید می شود دارای این درزها می باشد.

اتصالات کانال اسپیرال

کانال اسپیرال دارای اتصالات بسیار متنوعی در انواع درجه ها، ضخامت ها و سایزها می باشد. وجود این اتصالات محدودیت های نصب را به شدت کاهش می دهد. اما اکر در هر صورتی باز نیاز به یک نوع اتصال با شکل یا درجه خاصی بود امکان تولید سفارشی آن وجود دارد. و این یک مزیت بسیار عالی می باشد که محدودیت های نصب را به حد صفر کاهش می دهد. 

این کانال های دارای انواع زانوها (با درجه های متفاوت)،  انواع سه راهی ها (با درجه های متفاوت)، انواع چهار راهی ها (با درجه های متفاوت)، انواع تبدیل ها، انواع رابط ها، انواع ساپورت ها و فلنج ها می باشد. 

کانال اسپیرال بهتر است یا کانال چهارگوش گالوانیزه

کانال چهارگوش

مطمئنا استفاده از کانال اسپیرال یک انتخاب به مراتب بهتری است، اما کانال چهارگوش هم مزیت های اندکی دارد. کانال اسپیرال به دلیل ساختار و شکل تولیدی که دارد استحکام بیشتری دارد. برعکس در کانال های چهارگوش این گونه نیست یعنی کانال در معرض فرورفتگی و خم شدگی و پارگی بیشتری قرار دارد. وزن کانال اسپیرال 30 درصد در مقایسه با کانال های چهارگوش کمتر است و این باعث می شود که وزن سقف و دیوار ساختمان کمتر باشد. کانال اسپیرال به راحتی عایق کاری می شود و زیبایی به مراتب بیشتری دارد. 

منبع: کانال اسپیرال گالوانیزه

یونس عباسی

نظرات  (۳)

۱۴ آبان ۰۱ ، ۱۲:۵۴ گالوانیزه مشهد

سلام

اگر قصد خرید ورق گالوانیزه در مشهد را دارید قیمت ورق گالوانیزه در مشهد را از فروشنده ورق گالوانیزه در مشهد بخواهید.

۰۸ آذر ۰۱ ، ۱۰:۴۴ گالوانیزه مشهد

گالوانیزه مشهد

پروفیل تیرآهن عایق لوله میلگرد نبشی ناودانی ورق a283 a516 ck45 st52 st37 گالوانیزه روغنی کرکره آومینیوم آجدار استیل اسید شویی رنگی آلوزینک برنجی قلع اندود

۲۵ آذر ۰۱ ، ۱۲:۱۰ مسعود وجدانی

ورق گالوانیزه
<a href="https://ahanmazon.com/galvanizeh-sheet">قیمت ورق گالوانیزه</a>
 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی