نمایندگی فروش عایق های الاستومری و انواع متریال ساختمانی

(عمرانی صنعتی نیک آراد) فروش انواع عایق الاستومری، لوله و اتصالات سوپرپایپ، لوله و اتصالات پیلران، لوله و اتصالات فولادی
مشخصات بلاگ
نمایندگی فروش عایق های الاستومری و انواع متریال ساختمانی

41464000 (021)

تهران، خیابان وزراء، پلاک 108، ساختمان ولیعصر یک، طبقه ششم، واحد 166

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

فلز مس به دلیل داشتن ضریت هدایت الکتریکی و حرارتی بالا در برخی مصارف خاص مورد استفاده قرار می گیرد. عمده مصرف این فلز در ویژگی هدایت الکتریکی آن خلاصه می شود که برای انواع سیم های برق و محصولات الکترونیکی استفاده می شود.

اما موضوع بحث ما لوله های مسی و عایق الاستومری مورد استفاده برای عایق کاری این لوله هاست، عایق الاستومری لوله مسی، مناسب با قطر انواع لوله های مسی تولید می گردد و کاملاً با این لوله ها تطابق دارد.

عایق الاستومری لوله مسی

لوله های مسی به شکل کلاف و شاخه تولید می گردد، و دارای انعطاف پذیری بیشتری نسبت به لوله های فولادی است. نکته ای که در مورد عایق الاستومری لوله مسی بسیار قابل توجه است، این است که به دلیل اینکه در فلز مس، زنگ زدگی صورت نمی گیرد ما در عایق کاری لوله های مسی نیز مشکل خوردگی زیر عایق را نداریم. اما ضریب هدایت حرارتی عایق بسیار اهمیت دارد زیرا لوله های مسی ضریب هدایت حرارتی بسیار بالایی دارند. انواع مختلفی از عایق های حرارتی وجود دارد، بدون شک استفاده از عایق های سنتی برای عایق کاری این لوله ها اصلا مناسب نیست و بهترین و تنها عایق مناسب برای لوله های مسی، عایق الاستومری است. عایق الاستورمری بسیار مناسب برای انواع لوله و داکت هاست، همانطور که این عایق الاستومری بهترین انتخات برای لوله های فولادی، کانال های اسپیرال و ... است، در مورد لوله های مسی نیز این گونه است.

از آنجایی که لوله های مسی در صنایع تهویه مطبوع و صنایع برودتی، الکتریکی و بهداشتی استفاده می شود. پس عمر عایق مورد استفاده نیز برای آن ها بسیار اهمیت دارد و این هم دلیلی است که تنها از عایقهای الاستورمری برای عایق کاری لوله های مسی استفاده می گردد.

لوله های مسی در سایز های ¼ تا ½ 1 تولید می گردد که شما می توانید با مراجعه به مقاله سایز عایق الاستومری لوله ای از انواع ضخامت های عایق الاستومری لوله مسی موجود اطلاع پیدا کنید. نکته ای که به آن باید توجه کرد این است که قطر لوله های مسی با لوله های فولادی تفاوت دارد و باید همیشه این دو را از هم تفکیک کرد.

عایق الاستومری لوله مسی

عایق های الاستومری لوله مسی موجود در بازار ایران برای استفاده در لوله های مسی دارای محدودیت هایی است. از آنجایی که بیشتر این عایق ها که در بازار ایران موجود است وارداتی هستند همواره مشکلاتی در مورد ضخامت و قطرهای موجود در بازار ایران وجود داشته است، استفاده از عایقهایی مانند عایق الاستومری oneflex، روکا فلکس، پافلکس و ... و عایق های دیگر، با وجود اینکه دارای کیفیت مطلوبی است و استانداردهای وزارت راه و شهر سازی را دارد، اما امکان دارد که در برخی از ضخامت ها و سایز ها موجود نباشند. اما شما می توانید از عایق الاستومری k-flex استفاده کنید، چرا که عایق الاستومری کافلکس در داخل ایران تولید می گردد و دارای تمامی ضخامتها و سایز هاست و مصرف کنندگان می توانند از بابت موجود بودن تمامی ضخامت ها و قطرها اطمینان کافی داشته باشند.

منبع: وبسایت بازرگانی نیک آراد ( نمایندگی فروش عایق الاستومری)

یونس عباسی

نظرات  (۱)

۰۶ آبان ۹۸ ، ۱۶:۱۳ یک درآمد| کسب درآمد از اینترنت

سلام وبلاگ خیلی خوبی داری 

 

معلومه نویسنده ی حرفه ای این وبلاگ رو مینویسه 

 

یه سایت عالی برای افزایش فالوور و ممبر بهت معرفی میکنم 

قیمت مناسب و کیفیت خوبی داره حتما بهش سر بزن

folloower.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی