نمایندگی فروش عایق های الاستومری و انواع متریال ساختمانی

(عمرانی صنعتی نیک آراد) فروش انواع عایق الاستومری، لوله و اتصالات سوپرپایپ، لوله و اتصالات پیلران، لوله و اتصالات فولادی
مشخصات بلاگ
نمایندگی فروش عایق های الاستومری و انواع متریال ساختمانی

41464000 (021)

تهران، خیابان وزراء، پلاک 108، ساختمان ولیعصر یک، طبقه ششم، واحد 166

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات


کانال اسپیرال یکی از خطوط انتقال هوای پرکاربردن در کل دنیاست، منظور از خطوط انتقال هوا، داکت هایی است که برای تهویه مطبوع در انواع سازه ها استفاده می شود. اگر می خواهید بدانید کانال اسپیرال چیست مقاله آن را در بلاگ ما مطالعه کنید. 

این کانال ها به مانند خطوط انتقال هوای فلزی چهارگوش برای انتقال هوای خنک و گرم استفاده می شود و از آنجایی که جنس آنها از ورق فولاد گالوانیزه می باشد که دارای رسانایی حرارتی بالایی است میزان اتلاف انرژی قابل توجهی دارد و قبل از خروج هوا از دریچه ها گرما و سرمای مورد نظر از طریق دیواره فلزی آن به بیرون نشت می کند. برای کاهش این اتلاف انرژی و بالابردن کارآیی این لوله ها بهتر است که آنها را عایق کاری کنیم. 

عایق کاری کانال اسپیرال

عایق کاری کانال اسپیرال دارای مزایای فراوانی است که ما به صورت مختصر به آنها اشاره می کنیم:

  1. بدون شک مهمترین مزیت عایق کاری کانال های اسپیرال کاهش اتلاف انرژی است، فلز فولاد آهن رسانایی حرارتی بسیار بالایی دارد و به راحتی گرما و سرما را انتقال می دهد. خطوط لوله های اسپیرال هوا، گاهی فاصله زیادی را از منبع تهویه تا دریچه خروج هوا طی می کنند و همین باعث می شود تا کیفیت هوای خروجی از دریچه کمتر شود. پس عایق کاری کمک می کند تا کارآیی آن بسیار بالا رود و بدون شک یکی از ضروریات در زمان استفاده از این داکت ها می باشد. 
  2. کاهش سرو صدای انتفال هوا در داکت ها، زمانی که هوای در داخل داکت ها جریان دارد، صدای ناخواسته و ناهنجاری تولید می کند. این سر و صدا در برخی موارد زیاد و در برخی موارد کم است و بستگی به کیفیت نصب، ضخامت دیواره کانال اسپیرال، بست ها و نحوه اتصال کانال به سقف و دیوارها و ... دارد. اما در هر صورت عایق کاری این داکت ها باعث کاهش سروصدای آن می شود.
  3. زیباترشدن ساختمان، وقتی که داکت ها را با استفاده از یک عایق حرارتی مناسب عایق کاری می کنیم. این داکت ها نمای بهتری خواهند داشت و در نتیجه باعث می شوند تا کل ساختمان نمای بهتری بگیرند. 
  4. بالاتر رفتن عمر مفید کانال، در صورتی که کانال های اسپیرال عایق کاری شوند از خوردگی ها و زنگ زدگی ها جلوگیری می شود و همینطور مقاومت آن در برابر ضربات ناگهانی و ناخواسته نیز بیشتر می شود و عمر مفید آن افزایش پیدا می کند. 

بهترین عایق برای عایق کاری کانال های اسپیرال بدون شک عایق های الاستومری است. عایق های الاستومری به راحتی بر روی کانال اسپیرال چسپانده می شود. از جمله عایق های مدرن بوده و خوردگی زیرعایق در آن رخ نمی دهد. در صورتی که عایق های دیگر اگر عایق سنتی باشند اصلاً کارآیی عایق الاستومری را نخواهند داشت. 

منبع: کانال های اسپیرال

منبع: عایق های الاستومری

یونس عباسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی