نمایندگی فروش عایق های الاستومری و انواع متریال ساختمانی

(عمرانی صنعتی نیک آراد) فروش انواع عایق الاستومری، لوله و اتصالات سوپرپایپ، لوله و اتصالات پیلران، لوله و اتصالات فولادی
مشخصات بلاگ
نمایندگی فروش عایق های الاستومری و انواع متریال ساختمانی

41464000 (021)

تهران، خیابان وزراء، پلاک 108، ساختمان ولیعصر یک، طبقه ششم، واحد 166

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

امروزه نگاه ویژه ای به این صنعت وجود دارد و از آنجایی که یکی از ضروریات ساختمان سازی است و ناظران و مهندسان صنعت ساخت و ساز به آن توجه ویژه ای دارند، پس باید با این صنعت و در مورد عایق و عایق کاری آشنایی داشته باشیم. عایق کاری حرارتی از مهمترین فیلدها در این صنعت است و شاید با شنیدن کلمه عایق اولین فکری که به ذهن ما بیاد یعنی کاری کنیم که دما و حرارت حفظ شده و از بین نرود. شاید مهمترین قسمت عایق کاری مربوط به حفظ دما باشد اما این تنها فیلد برای عایق کاری نیست. بلکه عایق کاری صوتی و برودتی نیز اهیمت بسیار ویژه ای دارد.

صنعت عایق کاری

هر ساختمان و تجهیزاتی باید با استفاده از یک عایق مناسب، عایق کاری گردد به خصوص عایق کاری حرارتی که از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است. امروزه انواع مختلفی از این عایق وجود دارد که ما سعی می کنیم تا اشاره ی کوتاهی به آنها بکنیم:

عایق های حرارتی 

 

عایق های حرارتی برای حفظ دمای محیط و جلوگیری از هدر رفت انرژی حرارتی استفاده می گردد و از دیرباز جزء با اهیمت دغدغه های بشری بوده است. از آنجایی که میزان انرژی های تجدید ناپذیر در دنیا هر روزه در حال کاهش است و ما نیاز داریم تا به طور مناسب و صحیحی از این انرژی ها استفاده کنیم، پس مصرف صحیح انرژی و جلوگیری از اصراف آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. امروزه ثابت شده است که بهترین راه حفظ انرژی در دنیا جلوگیری از اصراف آن است. راه های بسیار دیگر نیز وجود دارد که بتوان از مصرف انرژی های تجدید ناپذیر کاست به مانند جایگزین کردن انرژی ها، استفاده از منابع انرژی تجدید پذیر به مانند انرژی خورشیدی و انرژی باد، اما ثابت شده است که هنوز با در نظر گرفتن هزینه های اجرایی این کارها، بهترین راه حل این است که از اتلاف انرژی جلوگیری کنیم و بهترین راهکار برای رسیدن به این هدف استفاده از عایق های حرارتی مناسب است. 

هیمن دلایل باعث شده است که اکنون یک صنعت پویا در زمینه عایق های حرارتی داشته باشیم و انواع متفاوتی از این عایق ها با کاربری های متفاوتی در سرتاسر جهان در حال تولید شدن است. ما در آینده در مقاله ای به نمونه هایی از این عایق ها اشاره خواهیم کرد. 

عایق های صوتی

عایق صوتی

عایق های صوتی نیز یکی از پرمصرف ترین انواع عایق ها در دنیا می باشد. دلیل اصلی این بالا رفتن میزان مصرف عایق های صوتی ، بالا رفتن میزان آلودگی های صوتی است. اگر در جوامع شهری دقت کنید، مخصوصاً شهرهای بسیار شلوغ و پر رفت و آمد میزان این آلودگی ها بسیار زیاد است. در کشور خودمان ایران نیز از چینین شهرهایی وجود دارد، از تهران گرفته یکی از شلوغ ترین شهرهای دنیاست و شهرهای بزرگی نیز مانند اصفهان و شیراز و تبریز و ... . 

در این گونه شهرها مردم همواره در معرض صداهای آزار دهنده هستند و این صدا ها رنگ آرامش را از زندگی ها برده است. راه چاره رهایی از این صدا ها وقتی که در کنار خانواده خود هستید یک چیز است، سکونت در سازه هایی که به خوبی آکوستیک شده اند و در آنها از یک عایق مناسب استفاده شده است. برای عایق کاری صوتی ساختمان ها نیز انواع متفاوتی از عایق ها وجود دارد که در مقاله ای دیگر به طور کامل به نمونه هایی از این عایق ها اشاره خواهیم کرد. 

یونس عباسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی