نمایندگی فروش عایق های الاستومری و انواع متریال ساختمانی

(عمرانی صنعتی نیک آراد) فروش انواع عایق الاستومری، لوله و اتصالات سوپرپایپ، لوله و اتصالات پیلران، لوله و اتصالات فولادی
مشخصات بلاگ
نمایندگی فروش عایق های الاستومری و انواع متریال ساختمانی

41464000 (021)

تهران، خیابان وزراء، پلاک 108، ساختمان ولیعصر یک، طبقه ششم، واحد 166

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

 

لوله‌های سوپرپایپ نسل جدیدی از لوله‌هایی است که برای آب شرب استفاده می‌شود. این لوله‌ها جرء لوله و اتصالات پنج لایه می باشد. که در مقالاتی قبلاً درباره آنها توضیحات مفصلی داده‌ایم. همانطور که از نام برند این محصول مشخص است شرکت تولید کننده آن سوپرپایپ می‌باشد که یکی از شرکت های فعال در صنعت پایپینگ می باشد و علاوه بر این محصول، محصولاتی نیز برای سیستم فاضلابی و ... تولید می کند. 

این لوله ها از پنج لایه پلی پروپیلین، چسب و آلومینیومی تشکیل شده است که ساختاری قدرتمند دارد و می تواند هر سازه ای را از بابت سیستم پایپینگ خود بیمه کند. در گذشته از لوله های فلزی برای سیستم شرب استفاده می شد که امروزه کاملاً منسوخ شده است و دلیل آن مشکلات فراوانی بود که ایجاد می کرد. امروزه  لوله هایی غیرفلزی استفاده می شود مانند لوله و اتصالات تک لایه یا همان لوله های سفید یا همین نوع از لوله ها که لوله های پنج لایه یا pex نامیده می شوند. لوله های سفید نیز استفاده بسیار زیادی در کشور ما دارند اما بدون شک در مقابل این لوله ها حرفی برای گفتن ندارند اما قیمت مناسبتری دارند که در عموم پروژه های ساختمان سازی متوسط استفاده می شوند. 

این لوله ها طی فرآیندی مشخص و با استفاده از به روزترین سیستم‌ها و تجهیزات تهیه و تولید می شوند و محصولی با بهره مندی از استانداردهای روز دنیا و ایران را ارائه می کنند. از ویژگی ها بارز این محصول داشتن کد رنگ مشخص می باشد که این کد رنگ سبب می شود تا خطاهای انسانی به شدت کاهش یابد زیرا این لوله ها دارای سایزهای متفاوتی می باشد که در صورت نبود این کد رنگ ها نصاب در انتخاب اتصال مناسب و ابزار مناسب دچار اشتباه می گردد. 

لوله و اتصالات سوپرپایپ در چه صنایعی استفاده می گردد؟

صنعت بهداشتی و پزشکی 

صنعت گاز و نفت 

صنعت کشتی سازی و هواپیما سازی 

صنعت پایپینگ 

صنعت گرمایش از کف 

صنعت مواد غذایی 

مزیت های لوله سوپرپایپ چیست 

این لوله ها به خاطر اینکه سطح صاف و صیقلی دارند دچار رسوبگذاری و ... نمی شوند و این یکی از مزیت های اصلی آنهاست. 

برخورداری از لایه های متعدد سبب می شود تا در برابر دماهای بالا تحمل فشار بالایی داشته باشند و دچار تخریب نشوند. 

بسیار منعطف می باشند که این انعطاف سبب می شود که هم انبساط طولی بالایی داشته باشند و هم اینکه شکل پذیری خوبی در زمان نصب داشته باشند. این مزیت باعث می شود در برابر ضربات احتمالی نیز مقاومت خیلی خوبی داشته باشند و مشکلی پیش نیاید. 

عدم استفاده از فلزات سنگین و برخورداری از لایه ی پلی پروپیلینی باعث شده است که این محصول دارای وزن اندکی باشد و وزن کلی سازه تغییر زیاد بالا نرود. 

 

منبع: لوله و اتصالات سوپرپایپ (شرکت عمرانی صنعتی نیک آراد)

یونس عباسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی