نمایندگی فروش عایق های الاستومری و انواع متریال ساختمانی

(عمرانی صنعتی نیک آراد) فروش انواع عایق الاستومری، لوله و اتصالات سوپرپایپ، لوله و اتصالات پیلران، لوله و اتصالات فولادی
مشخصات بلاگ
نمایندگی فروش عایق های الاستومری و انواع متریال ساختمانی

41464000 (021)

تهران، خیابان وزراء، پلاک 108، ساختمان ولیعصر یک، طبقه ششم، واحد 166

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

۳ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است


کانال اسپیرال یکی از خطوط انتقال هوای پرکاربردن در کل دنیاست، منظور از خطوط انتقال هوا، داکت هایی است که برای تهویه مطبوع در انواع سازه ها استفاده می شود. اگر می خواهید بدانید کانال اسپیرال چیست مقاله آن را در بلاگ ما مطالعه کنید. 

این کانال ها به مانند خطوط انتقال هوای فلزی چهارگوش برای انتقال هوای خنک و گرم استفاده می شود و از آنجایی که جنس آنها از ورق فولاد گالوانیزه می باشد که دارای رسانایی حرارتی بالایی است میزان اتلاف انرژی قابل توجهی دارد و قبل از خروج هوا از دریچه ها گرما و سرمای مورد نظر از طریق دیواره فلزی آن به بیرون نشت می کند. برای کاهش این اتلاف انرژی و بالابردن کارآیی این لوله ها بهتر است که آنها را عایق کاری کنیم. 

یونس عباسی

لوله های مانیسمان یکی از متریالی است که در صنعت پایپینگ استفاده می شود و از آنجایی که در پروژه های حساس و مهم مصرف دارد، باید در بسیاری از زمینه ها دارای کیفیت مناسبی باشد. پروژه هایی که از لوله های مانیسمان در آنها استفاده می شود پروژه هایی است که باید از سیستم پایپینگ مستحکمی برخوردار باشد به همین دلیل در آنها نمی توان از لوله و اتصالات درزدار یا حتی لوله هایی از خانواده پلی پروپلین یا pvc و یا پلی اتیلن استفاده کرد. پس این لوله ها باید دارای کیفیت مناسبی باشد. 

یونس عباسی

در صنعت ساختمان سازی و عمران از انواع لوله و اتصالات استفاده می شود و یکی از مهمترین و حساسترین بخش های هر سازه قسمت پایپینگ آن می باشد. فرقی نمی کند که سازه شما تجاری باشد یا مسکونی، صنعتی باشد یا دریایی و ... . چیزی که اهمیت دارد این است که بیشترین توجه به قسمت پایپینگ و لوله کشی سازه باید صورت گیرد و از بهترین نوع متریال برای آن استفاده شود. لوله های درزدار و لوله های بدون درز که با نام مانیسمان نیز شناخته می شوند از پرمصرفترین این لوله ها می باشند و امروزه در بسیاری از سازه ها استفاده می شود و ما قصد داریم تا توضیح و مقایسه ای در مورد این دو نوع لوله ها داشته باشیم تا شما اطلاعات دقیق و جامعی از این دو نوع لوله ها داشته باشید. 

یونس عباسی