نمایندگی فروش عایق های الاستومری و انواع متریال ساختمانی

(عمرانی صنعتی نیک آراد) فروش انواع عایق الاستومری، لوله و اتصالات سوپرپایپ، لوله و اتصالات پیلران، لوله و اتصالات فولادی
مشخصات بلاگ
نمایندگی فروش عایق های الاستومری و انواع متریال ساختمانی

41464000 (021)

تهران، خیابان وزراء، پلاک 108، ساختمان ولیعصر یک، طبقه ششم، واحد 166

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

عایق های الاستومری در مجموع به دو صورت لوله ای و رولی تولید و عرضه می گردند، عایق های الاستومری رولی بیشتر برای پروژه های وسیع استفاده می گردد، برای خطوط لوله و داکت هایی با سایز های بالا، مانند کانال های اسپیرال، اما عایق های لوله ای در سایز های استاندارد مطابق با لوله های مسی، فولادی، لوله های پلی پروپیلین و ... تولید می گردد. 

سایز عایق الاستومری لوله ای

 

عایق الاستومری نسل جدیدی از عایق هاست که گوی رقابت را از سایر عایق ها ربوده است و توانسته است جایگاه ثابتی در میان عایق های حرارتی پیدا کند، استفاده از این عایق ها مشکلات بسیاری را در زمینه عایق کاری حل نمود، از جمله خوردگی زیر عایق، که از معضلات عایق کاری به حساب می آمد. به همین دلیل علی رغم وجود برند های متنوع و زیاد، این عایق ها در ضخامت ها و قطر های تقریباً یکسان تولید می گردد. ما در این مقاله ضخامت های عایق الاستومری لوله ای را بر اساس استانداردهای عایق الاستومری k-flex بیان می کنیم، زیرا این عایق ها به مراتب کیفیت بهتری نسبت به مابقی برند ها دارد و همنطور دارای بازار بسیار قابل توجه تری نسبت به برند های مشابه خود است. این عایق ها در ضخامت های 9، 13، 16، 19، 25، 32 میلیمتر تولید می گردد. البته بعضی از نمونه های عایق الاستومری این عایق ها را در ضخامت های 40 و 50 میلیمتر نیز تولید می کند. اما چون این ضخامت ها بسیار محدود است و اینکه اصلاً در داخل کشور ما موجود نیست (عرضه نمی گردد) ما نیز به همین اشاره کوچک بسنده می کنیم.

شما می توانید با مراجعه به جدول زیر از تمامی سایزهای عایق الاستومری اطلاع لازم را کسب کنید.

سایز عایق الاستومری لوله ای
سایز اسمی لوله فولادی (اینچ) سایز اسمی لوله مسی (اینچ) قطر داخلی عایق (میلیمتر)
- 1/4 6
- 3/8 9
- 1/2 12
- 5/8 16
- 3/4 18
- - 20
1/2 7/8 22
- - 25
3/4 1-1/8 28
- - 32
1 1-3/8 35
1-1/4 1-5/8 42
1-1/2 1-7/8 48
- 2-1/8 54
2 - 60
- 2-5/8 67
2-1/2 2-7/8 76
- - 80
3 - 89
- - 100
4 - 114

همانگونه که در جدول بالا مشاهده می کنید سایز عایق الاستومری لوله ای از قطر 6 میلیمتر شروع شده و تا قطر 114 میلیمتر ساخته و عرضه می گردد، سایز عایق الاستومری لوله ای تقریباً در تمامی انواع برندهای عایق الاستومری یکسان است به جز در مواردی نادر که برخی از سایز ها تولید نمی شود، همانطور که پیشتر هم گفته شد این طبقه بندی برگرفته از جدول تولیدی شرکت K felx می باشد. تمامی سایز های عایق الاستومری که در جدول بالا به آن ذکر شده توسط گروه صنعتی سانا عایق تحت لیسانس k flex ایتالیا در داخل کشور تولید می شود و به جرئت می توان گفت که بهترین نوع عایق الاستومری عایق الاستومری k flex است.

شما می توانید برای کسب اطلاعات کاملتر در زمینه عایق های الاستومری با کارشنان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

منبع : بازرگانی نیک آراد (نمایندگی فروش عایق الاستومری)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی