نمایندگی فروش عایق های الاستومری و انواع متریال ساختمانی

(عمرانی صنعتی نیک آراد) فروش انواع عایق الاستومری، لوله و اتصالات سوپرپایپ، لوله و اتصالات پیلران، لوله و اتصالات فولادی
مشخصات بلاگ
نمایندگی فروش عایق های الاستومری و انواع متریال ساختمانی

41464000 (021)

تهران، خیابان وزراء، پلاک 108، ساختمان ولیعصر یک، طبقه ششم، واحد 166

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

ما در این وبلاگ درباره عایق های الاستومری توضیحاتی ارائه داده ایم، این توضیحات می تواند شما را در انتخاب مناسبترین عایق یاری کند. امروزه در صنایع نوین ساخت و ساز و همینطور در بسیاری از پروژه های صنعتی و آزمایشگاهی استفاده از عایق های الاستومری توصیه می شود و تا حدودی این عایق ها توانسته است جایگاه مستحکم و ثابتی در این صنعت داشته باشد.

عایق الاستومری k-flex

بالا رفتن تقاضا برای عایق های الاستومری باعث بالا رفتن میزان تولید این عایق ها نیز شده است. در ابتدا کشورهای ایتالیا، آلمان در این صنعت پیشرو بوده ند اما هم اکنون عایق های الاستومری در برندهای بسیار متفاوتی تولید و عرضه می گردد و باعث به وجود آمدن بازاری کاملاً رقابتی شده است. امروزه در بیشتر کشور ها کارخانه های تولید عایق الاستومری وجود دارد و این عایق ها به راحتی در دسترس مصرف کنندگان قرار می گیرد. گروه بازرگانی نیک آراد قبلاً تحت مقاله ای با عنوان "بهترین عایق الاستومری در ایران" توضیحاتی درباره برخی از عایقهای الاستومری که در بازار ایران موجود است داده است. این توضیحات هر چند به صورت تفصیلی در این مطلب آمده است اما می تواند شما راهنمایی کند. 

اما ما امروز در این مقاله قصد داریم تا درمورد عایق الاستومری k-flex توضیحاتی به تفصیل بیان کنیم. این عایق محصول کشور ایتالیا است و اولین نوع عایق الاستومری که وارد بازار صنعت عایق شده است، همین برند است. سهم عمده ای از بازارهای جهانی در دست این شرکت است. بیشترین تعدا شعبه های فروش و بیشترین تعداد کارخانه های تولید عایق الاستومری را در اختیار دارد. و خوشبختانه موضوعی که بسیار اهمیت دارد این است که عایق الاستومری k-flex توسط گروه صنعتی سانا عایق در داخل کشور نیز تولید می گردد. همین امر باعث شده است که میزان قابل توجهی از هزینه های حمل و نقل این کالا کاسته شود و این عایق با قیمت بسیار مناسبی در داخل کشور در اختیار مصرف کنندگان قرار بگیرد. داشتن استاندارد های مناسب جهانی و داخلی دلیلی دیگر بر کیفیت بالای این عایق هاست. در بازار داخلی کشور خرید و استفاده از عایق الاستومری k-flex یک اطیمنان خاطری به شما می دهد. زیرا این برند دارای خدمات پس از فروش بسیار خوبی است و همینطور با تضمین کیفیت محصولات خود به این امر قوت می دهد.

از آنجایی که عایق های الاستومری در ضخامت و سایزهای بسیار متنوعی تولید می گردد، استفاده از برندی که بتواند انواع عایق های الاستومری را پوشش دهد و توانایی عرضه همه این سایز ها، ضخامت ها و ویژیگی های خاص را داشته باشد بسیار مورد اهمیت است. تنها برندی که می تواند در بازار داخلی این وظیفه را به نحو احسن انجام دهد عایق الاستومری k-flex است.

منبع: وبسایت بازرگانی نیک آراد (نمایندگی فروش عایق های الاستومری)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی